زیبایی و جوانسازی با بوتاکس و لیفت صورت

زیبایی مفهومی است که بشر همواره به دنبال آن بوده است. اگر به تاریخ و مطالعات باستان شناسی توجه داشته باشید متوجه می شوید که بشر به دنبال کارهایی بوده است تا زیباتر به نظر برسد و رد پیری را در چهره خود از بین ببرد. امروزه، با پیشرفت تکنولوژی و تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، شما می توانید از راهکارهای موثرتری برای زیبایی استفاده کنید که دوام بیشتری دارند. بوتاکس و لیفت صورت از جمله کارهایی هستند که این روزها طرفداران زیادی دارند و می توانند چندین سال شما را جوانتر نشان دهند.

تمامی این کارها در کلینیک  goonehclinic.com انجام می شوند و شما می توانید زیر نظر متخصصان حرفه ای زیبایی و جوان شدن را تجربه نمایید و دوباره آثار جوانی را در چهره خود مشاهده نمایید. هیچ چیز بهتر از این نیست که فردی احساس خوبی به خود داشته باشد.

بوتاکس

بوتاکس، راهی موثر برای درمان چین و چروک ها

بوتاکس راهکاری قدیمی برای از بین بردن چین و چروک صورت است. به طور کلی، زمانی که شخصی چین و چروک را بر روی صورتش مشاهده می کند، ناخودآگاه اولین روشی که برای از بین بردن این موارد در صورت خود مشاهده می کند بوتاکس است. بهتر است بدانید در طی تزریق این ماده به صورت عضلات پوست فلج می شوند و همین امر می تواند چین و چروک ها را از بین ببرد. البته باید در اینجا به این مسئله اشاره کنیم که این فلجی موقتی است و شما نیازمند تمدید آن هستید. برای تعیین دوره های تمدید باید با پزشک خود مشورت کنید. ولی معمولا اثر بوتاکس بر روی صورت بیش از 6 ماه تا 1 سال باقی نمی ماند.

کسانی که برای اولین بار است می خواهند این کار را انجام دهند در مورد درد ناشی از تزریق بوتاکس می پرسند. باید بدانید این کار هیچ گونه دردی ندارد و ممکن است گاهی به صورت سوزش بر روی پوست نمایان شود. البته درد مفهومی است که به میزان تحمل هر فرد بستگی دارد و نمی توان یک قانون کلی در مورد آن صادر کرد. خطوط پنجه کلاغی با این روش از بین می رود و لیفت ابرو صورت می گیرد. در نتیجه، شما زیباتر از قبل به نظر می رسید و همین امر می تواند برای افرادی که به دنبال زیبایی هستند بسیار ارزشمند باشد.

 لیفت صورت، راهی جدید برای داشتن چهره‌ای شاداب و جذاب

روش دیگری که برای جوانسازی صورت پیشنهاد می شود لیفت صورت است. لیفت صورت نوعی عمل جراحی است که زیباجو باید تحت بیهوشی کامل قرار گیرد و سپس پزشک برش هایی را بر روی پوست او ایجاد کند و پوستی را که دچار افتادگی شده است بکشد و به حالت اولیه و قبل از افتادگی بازگرداند. در این عمل بافت های صورت به گونه ای دستکاری می شوند که نتیجه پایانی به صورت کشیدگی و سفتی عضلات صورت نمود پیدا می کند. امروزه، این روش به یکی از پرطرفدارترین روش های زیبایی تبدیل شده است.

لیفت صورت

البته باید بدانید کسانی که این عمل را انجام می دهند باید از قبل خود را برای عمل جراحی آماده کنند. به طور مثال، استفاده از آسپرین دو هفته قبل از عمل ممنوع است. همچنین، افرادی که می خواهند این عمل را انجام دهند نباید ورزش های سنگین انجام دهند و باید بدن خود را آماده سازند. پس از عمل یک هفته تورم زیادی در صورت دیده می شود و این تورم با توجه به شرایط بدنی هر فرد کاهش پیدا می کند. اما معمولا نتیجه عمل دو تا سه ماه پس از عمل دیده می شود.

 جوان سازی چهره با ترکیب بوتاکس و لیفت صورت

روش های جوانسازی پوست مانند بوتاکس و لیفت صورت می توانند به شما کمک کنند دوباره جوانی را تجربه کنید. بوتاکس روشی غیر تهاجمی است که به سادگی در مطب انجام می شود. اما لیفت صورت روشی تهاجمی در جوانسازی چهره به شمار می رود و باید در کلینیک های ویژه و یا بیمارستان انجام شود. لیفت صورت زمانی پیشنهاد می شود که افتادگی پوست بسیار شدید است و عضلات قدرت خود را از دست داده اند.

اما بوتاکس برای چین و چروک سطحی مناسب است و باعث می شود جوانی دوباره در چهره شما دیده شود. پزشک بهترین شخصی است که می تواند در این زمینه به شما مشورت دهد. به همین دلیل، قبل از تصمیم گیری برای انتخاب یکی از این روش ها با یک پزشک متخصص مشورت کنید. تخصص پزشک یکی از مهمترین اموری است که در زمان انجام عمل زیبایی اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل، هرگز به مراکزی که پزشک تخصص ندارد و یا در حیطه دیگر تخصص گرفته است و پس از آن وارد زیبایی شده است مراجعه نکنید.

کلینیک گونه

برای انجام بوتاکس به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد روش های زیبایی بوتاکس و لیفت صورت انجام دهیم. هر کدام از این روشها باید متناسب با میزان چین و چروکی که در صورت وجود دارند انتخاب شوند و به زیبایی چهره کمک می کنند. اگر به دنبال مرکز معتبری برای انجام کارهای زیبایی هستید، می توانید به کلینیک  goonehclinic.com مراجعه نمایید.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت سومیتا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.