هتل ۷ ستاره دبی | شایعه یا واقعیت؟

دبی به عنوان یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در دنیا شناخته می شود. بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد در این سال بیش از ۱۳ میلیون نفر به دبی مسافرت کردند. دلیل استقبال بسیاری از گردشگران و مسافران از این شهر وجود تفریحات لوکس و مراکز خرید متنوع و گوناگون است.

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده تا بسیاری از افراد قصد سفر به این شهر را داشته باشند، هتل ۷ ستاره دبی است. هتل های بسیار لوکس و مدرنی در دبی سرمایه گذاری های عظیم کردند. یکی از معروف ترین و برترین هتل هایی که در دبی به عنوان یک هتل ۷ ستاره شناخته می شود برج العرب است. اگر قصد سفر به دبی را دارید می‌توانید با مراجعه به وب سایت لحظه آخر، قیمت و خدمات تورهای معتبرترین آژانس‌های مسافرتی ایران را مشاهده نموده و بعد از مقایسه آنلاین، خریدی مطمئن داشته باشید.

هتل ۷ ستاره دبی

برج العرب دبی لوکس ترین هتل ۷ ستاره دنیا

هتل ۷ ستاره برج العرب در واقع ساختمانی بسیار لوکس و تماشایی است که در ساحل جمیرا و جزایر نخل قرار دارد. به دلیل موقعیت جغرافیایی و مشرف به خلیج فارس، این هتل دارای اهمیت زیادی است. برج العرب در زمان بازگشایی در سال ۱۹۹۹ مورد تحسین بسیاری از معماران و طراحان قرار گرفت. طراحی نمای شیشه ای منحنی این ساختمان یکی از زیباترین سازه های دبی را ایجاد کرده است.

برج العرب یک هتل جهانی بسیار مدرن و لوکس هفت ستاره بوده که در جزیره مصنوعی دبی قرار دارد. این هتل دارای بلندترین آتریوم جهان با ۶۰۰ فوت ارتفاع است. برج العرب یکی از مرتفع ترین هتل های جهان نیز شناخته می‌شود. امکانات رفاهی بسیار مناسبی مانند تخت گردان در برخی از اتاق ها و رستوران های لوکس و زمین تنیس وجود دارد. تمامی گردشگران و مسافرانی که با لحظه آخر به دبی مسافرت کرده اند از تفریحات و امکانات این شهر نهایت استفاده و لذت را برده اند.

نکته جالب و مهمی که در زمان رفتن به این هتل وجود دارد این است که با یک خودروی رولزرویس افتخاری اقدام به جا بجه ایی شما به این هتل می کنند. حتماً نباید در برج العرب اقامت بگیرید تا بتوانید از امکانات و برخی از زیبایی های آن بهره مند شوید. افرادی که در این هتل اقامت ندارند می توانند با سفارش غذا از رستوران های معروف و مشهور این هتل استفاده کنند. از مهم ترین رستوران های آن می توان به رستوران دریایی المهارا اشاره کرد.

هتل ۷ ستاره دبی

این رستوران در فضای میانی یک آکواریوم غول‌پیکر تعبیه شده است و در طبقه بیست و هفتم این ساختمان قرار دارد. بسیاری از گردشگران و مسافران که به ساختمان برج العرب مراجعه می کنند، می توانند از فضای درونی و فضای بیرونی این ساختمان شگفت زده شوند. در صورتی که دارای استطاعت مالی مناسبی هستید پیشنهاد می شود تا حداقل یک شب در این هتل ۷ ستاره دبی اقامت بگیرید. بسیاری از گردشگران و مسافران که به دبی سفر می کنند حتی بدون رزرو اتاق در آن می توانند بدون پرداخت هزینه های گزاف، خود را به یک عصرانه دلچسب دعوت کنند. به عقیده بسیاری از افراد محیط این هتل بسیار باشکوه و تماشایی است.

اما این گونه از افراد بر این باور هستند که فضای داخلی و بیرونی این هتل بسیار پر زرق و برق و اشرافی بوده و این موضوع باعث شده تا محیط آن به خوبی آراسته نشود. پیشنهاد می شود تا زمانی که از خدمات ارزنده لحظه آخر استفاده می کنید، از هتل ۷ ستاره دبی نیز دیدن کنید. تجربه ای بسیار لذت بخش را می ‌توانید حتی با صرف یک فنجان چای در این هتل کسب کنید.

نحوه دسترسی به برج العرب دبی

مهم ترین سوالی که در رابطه با استفاده از امکانات و تجهیزات این هتل مطرح می‌شود این است که چگونه می توان به هتل ۷ ستاره دبی دسترسی داشت؟ شما می ‌توانید در ایستگاه مترو مرکزی خرید امارات تا برج العرب پیاده روی کنید و در هر ساعتی از روز از رستوران این برج استفاده نمایید. این هتل در امتداد ساحل جمیرا قرار گرفته و به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار مناسب آن از مناطق مختلف دبی قابل دسترس است.

برج العرب بر روی یک زمین مصنوعی بنا شده و هزینه ساخت آن در حدود ۶۵۰ میلیون دلار تخمین زده می شود. گران ترین اتاق این هتل سوئیت رویال نام دارد که برای هر شب اقامت آن باید هزاران پوند پرداخت گردد. طراحی هتل ۷ ستاره دبی به شکل بادبان کشتی است و در آن یک سکوی فرود هلیکوپتر و زمین تنیس در بالای ساختمان تعبیر شده است. در برج العرب می توانید چندین رستوران مشاهده کنید که در ارتفاع ۲۰۰ متری خلیج فارس قرار دارند و منظره های بسیار بی نظیر و با شکوه را به نمایش می گذارند.

هتل ۷ ستاره دبی

کلام پایانی

دبی یکی از مدرن ترین و لوکس ترین شهرهای امارات متحده عربی است که تفریحات و رستوران های بسیار متعددی دارد و در صورتی که به این شهر سفر کردید، می توانید از هتل ها و مراکز اقامتی آن نیز استفاده کنید. یکی از معروف ترین و مشهورترین مراکز اقامتی، هتل ۷ ستاره دبی است. این هتل دارای امکانات بسیار بی نظیری بوده که آن را از سایر هتل های موجود در این شهر متمایز می کند.